מאמרי תוכן יעלו את המודעות והעניין כלפי האתר שלכם
חשוב שהמאמרים יהיו ערכיים ויענו על הצורך של הקוראים.
האם פרסום באתרי מאמרים מועיל לקידום?
יש כמה כללים שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני שאתם מתחילים לפרסם מאמרים בכל האתרים, חשוב שתפעלו על פי הכללים האלו כי הם יכולים לקבוע אם הפרסום שלם מועיל או לא.

- המאמר שלכם צריך להיות ארוך, מושקע, ייחודי ואיכותי.
- אין צורך למלא את המאמר בכל מיני קישורים (1-3 זה בהחלט מספיק) אחרת גוגל יתייחס לזה כאל דף פרסומי ולא מעבר לזה.
- מאמר שעוסק בתחום מסוים עדיף שיופיע תחת קטגוריה באתר בנישה משלו
- יש אתרים מזיקים, נסו להימנע מלהופיע שם זה עשוי להזיק לאתר שלכם
- ככל שהאתר בעל סמכות גבוהה יותר כך הקישור ממנו יהיה שווה יותר
אתר עם סמכות גבוהה הוא אתר בעל תוכן ענייני, עמוק ומספק.
אתר שאפשר לקרוא מה שכתוב בו ולסמוך על התכנים שהם מהיימנים.

דפים בעלי סמכות גבוהה הם כאלה שזוכים להרבה קישורים איכותיים אליהם מאתרים אחרים בעלי סמכות. אם ניקח לדוגמא את האתר שלך שעוסק בתיירות לצורך העניין ואתה מקבל קישור מאתר בעל סמכות גבוהה שגם הוא עוסק בתיירות, גוגל יסתכל על זה בצורה טובה. שימו לב לקישורים שבהם אתם משתמשים באתר, אל תקלו בזה ראש. אם אתם מקשרים לאתרי ספאם או אתרים לא מקצועיים אחרים הסמכות שלכם תתערער ולחילופין אם אתם מקשרים לאתרים סמכותיים (למשל לאתר משרד התיירות בתור דוגמא) אז הסמכות שלכם תעלה.
אם תזכרו שיותר מהכל, תוכן וקישורים מניעים את העולם הוירטואלי העצום והיפה ואת מנוע החיפוש של גוגל… סביר להניח שתפעלו בזירה האינטרנטית בצורה מאוד חכמה ואפקטיבית.
טיפים מעשיים:
- ביחרו נושא/ביטוי ראשי אחד ובנו סביבו את המאמר שלכם.
- הקפידו על אורך מאמרים, המינימום הנדרש 270-300 מילים כשזה פחות מילים זה נראה פחות מקצועי.
- הדרגתיות – תסתפקו ב 2-3 מאמרים בשבוע, לא צריך להפציץ את הרשת, less is more
- קישורים – מכל מאמר הוציאו 1-2 קישורים, לדף הבית ו/או לדף פנימי באתרכם (חשוב לגוון)

איכות קישורים – איך בודקים?
בכלים כמו מג’סטיק תוכלו לראות רשימת אתרים המקשרים לאתר X אפשר לפתוח חשבון חינמי ולהתנסות בו, אבל הכלי בתשלום. אם הקישור חזק או לא תוכלו להבין לפי מדד ה TrustFlow וגם לפי ניסיון, פשוט להבין את מידת הרלוונטיות של הדף/אתר המקשר אל הדף/אתר המקושר.
איך תבדקו כמות קישורים? גם כן במג’סטיק, אפשרי גם ב search console של גוגל
תוכלו לייצר קשורים במאמר עצמו ,רצוי לעשות זאת לא מהביטוי המדויק,
קשרו לפעמים בצורה כזאת שיהיה כתוב שהמאמר באדיבות: www.website.com
אתם תגלו שאתרי מאמרים בנויים עם חלוקה לקטגוריות לכן הקפידו לבחור בקטגוריה מתאימה