אם אתם רוצים להישאר מעודכנים ולא להוציא יותר מדי מזומנים, כדאי שתקנו בגדים מסין.
רובינו כבר נמצאים שם, אך עדיין יש לא מעט אנשים שעוד לא גילו את עולם הקניות הווירטואליוזאת בגלל שהם חוששים.
חוששים למסור פרטי כרטיס אשראי לאתר שאינו בארץ, חוששים שמישהו יעקוץ אותם, חוששים שלא יקבלו את המשלוח.
מה לדעתכם יקרה ביום שיגלו את העולם החדש הנוח והמזמין הזה?
קניית בגדים מסין הפכה להיות עניין שבשגרה, אתר מוביל המכיל שפע אין סופי של מוצרים הוא: אלי אקספרס

בגדים מסין ברשת עלולים להימכר בחנויות אינטרנטיות שונות במחירים שונים לגמרי כשלמעשה הן מציעות את אותו מוצר בדיוק ואין שום הבדל במוצר
תופעה זאת שכיחה ומאפיינת את האתרים הסיניים.
למה כדאי לנו לקנות בגדים מסין?
- ראשית האתרים זולים משמעותית מהחנויות ושווים לכל כיס. הם מאובטחים, לרובם יש כרטיסי אשראי בינלאומיים או פייפאל.
- המוצרים המתפרסמים מחויבים להציג תגובות קוראים וכמה אנשים אכן קנו את המוצר הזה, זהו מידע מהימן שיעזור לכם לקבל החלטה אם לרכוש או לא.
- תוכלו לנהל מעקב אחרי המוצרים שרכשתם בכל זמן נתון.
- לכל חנות יש מוצרים, יכול להיות מצב שבתיאור המוצר פשוט חסרה רובריקה STORE RATING. מי המוכר אז ? גם אם לא ברור לכם מי המוכר ,ככל הנראה תקבלו מוצר איכותי מספיק ולא תתאכזבו.
- המשלוחים בדרך כלל בחינם, במיוחד בפרטי לבוש והנעלה.
- את המוצרים שרכשתם תוכלו לראות באופן מידי, ההרשמה לאתר אינה מסובכת אפילו פשוטה למדיי– כתובת אימייל וסיסמה וזהו אתם רשומים!
- תמיד יש אפשרות לראות מוצרים נוספים דומים בקטגוריה RELATED PRODUCTS, וכך תחשפו לעוד אינפורמציה
- קופוני הנחה תקבלו לאימייל או שיתפרסמו באתר, וכך תמיד תישארו מעודכנים.
אם יתעורר אצלכם הצורך לעשות רכישה מידית בין אם אנחנו צריכים את המוצר ובין אם לא, תוכלו לפחות לקנות במחירים ממש שווים.

- תתפלאו לגלות שבגדים מסין הם העתק כמעט אחד לאחד של מיטב יצרני האופנה בעולם , הבגדים על פי רוב יגיעו באיכות גבוהה,
- תיצמדו לטבלת המידות המתפרסמת וכך לא תתאכזבו.
באופן כללי,
המעבר לקניות בגדים מסין מעודד מאוד את הקניין הישראלי וכמובן את השופוהוליקית הישראלית לרכוש פריטים רבים גם כאלה שלא ממש צריך,
חשוב לציין שהנפגעות הראשונות והישירות הן החנויות הקטנות, הן סופגות מהלומה ופחות ופחות אנשים קונים בהן.
כך קורה שלאחרונה חנות אחרי חנות פיסית, סוגרת את שעריה כי אינה יכולה להתחרות בחניות באינטרנט, המאפשרות לצרכן קניות במחירים סופר נמוכים
לסיום, הבעיה קיימת גם ברשתות בקניונים, אנשים פחות קונים או ניגשים ישר למדפי הסיילים,
על פניו לא נראה שהולך להיות להם קל יותר.