איך נוכל לקדם את העסק שלנו בצורה נכונה?
איך נגדיל את כמות הלקוחות המתעניינים והמשלמים?
חברה לשיווק באינטרנט תיתן זו שתיתן לכם פתרונות

מה השלבים הנכונים לבנייה ושיווק נכון באינטרנט?
- בניית אתר ויזואלי, ערכי ואינפורמטיבי
- קידום אתרים SEO
- הכרות ועבודה קבועה ברשתות החברתיות
- ניהול קמפיינים עקבי
- תוכן שיווקי
- שיווק נכנס
- ניהול האתר
אחרי שפתחתם את העסק שלכם צריך לתת את מלוא תשומת הלב לנושא השיווק והמכירות ולהתחיל לבנות קהל לקוחות משלמים ומרוצים.
איך עושים את זה?
פתרונות שיווק באינטרנט עושים על ידי משרד פרסום דיגיטלי חיצוני. העבודה נעשית בשיתוף פעולה תוך התייחסות מרבית לצרכיו של הלקוח.
לעיתים יש אפשרות לעבוד בשיטה של בסיס נמוך + אחוזים בהצלחה. פעילויות השיווק יהיו ממוקדות ואגרסיביות – זה יכול להיות מהרמה הבסיסית של הקמת אתר אם צריך, וכלה במכירות טלפוניות – לכם זה יפנה המון זמן להתקדם הלאה עם הרעיונות שלכם, פגישות מניבות, שתופי פעולה וכו'.
כל פרוייקט נבחן לגופו של עניין, תמיד צריך לתת את הדעת לפני שנכנסתם לפרוייקט כזה או אחר ,מה הסיכוי להגיע לתוצאות.
חברה מקצועית תדע לנתח את מה שאתם עושים, לדייק את קהל היעד, לאפיין את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ואיך אפשר להגיע אליהם, ואז להקים בצורה מתוכננת את מה שצריך כדי להצליח.
איפה כדאי לפרסם?
פרסום בגוגל
המטרה המשותפת ל-2 הצדדים היא הבאת תנועת לקוחות רלוונטית ואיכותית באמצעות בניית מנגנון מותאם אישית ויעיל במערכת הפרסום של גוגל.
הקמפיין נבנה בהדרגתיות ונמדד לאורך זמן ,גם איכות הפונה נבדקת באופן קבוע על מנת לדייק את הלקוח לשפר את הביצועים.

פרסום בפייסבוק
כולם כבר הבינו שהפוטנציאל השיווקי הקיים ברשתות החברתיות הוא פשוט עצום, אך רק מעטים יודעים באמת איך לנצל אותו.
קמפיינים בפייסבוק צריך לעשות עם מקצוענים , רצוי שתקבלו המלצות–אל תתפשרו!

דף נחיתה יצירתי ותואם את אופי העסק שלך
עמוד נחיתה הוא הפנים של העסק שלך. לכן הוא חייב להיות מרשים, מקצועי ויצירתי. כזה שיגרום לגולש להאמין ביכולת שלך ולספק את מבוקשו בצורה הטובה ביותר.
אפיון מדויק, טכנולוגיה איכותית ומתקדמת וביצוע ללא רבב
מיתוג
מתחיל בקביעת חזון וערכי העסק, וממשיך באפיון ייחודי המבדיל ומבליט את חוזקות העסק שלך– על ידי שימוש ויזואלי נכון.
רצוי להיעזר בגרפיקאי מנוסה, איש קריאיטיב והמון התמדה ופתיחות.
זו הדרך להפיח חיים חדשים לעסק שלך!
קמפיין פייסבוק
ראשית לפרסם מודעה נכונה, כזאת שבתחילתה תגרום ללקוח לעצור לרגע את הגלילה, להתעכב ולהרגיששמה שהוא רואה נועד בדיוק עבורו.
ניוזלטר איכותי
אנחנו מוצפים במידע כל יום כל היום,
הרעיון הוא ליצור ניוזלטר איכותי אשר יגרום ללקוח שלכם להתעניין, להיכנס, ואף ליהנות ממנו