חיפוש עבודה עם לוח מחפשי עבודה הינו פשוט ,מהירו מיידי
אין צורך להכניס קוד או סיסמא , אתה מתחבר וזה הכול.
אם אתם בעלי עסק ורוצים להוסיף עובדים חדשים, כדאי לפנות ללוח מחפשי עבודה, שכן מחפשי העבודה בוודאות יגיעו לשם.

- ההיצע הרחב ביותר קיים איך לא? באינטרנט. מעסיקים רבים מבינים כי כדי לגייס עובדים כדאי לפנות לחיפוש משרות דרושים זה מקור הגיוס המוביל היום.
- באתר מתפרסמות משרות רלוונטיות המתעדכנות באופן שוטף.
- תוכלו לקבל שירות מצוות מקצועי, צוות של עשרות עובדים, העובד בהכוונת ובפרסום של משרות מכל התחומים בכל החודש.
- באתרים הדומיננטיים תוכלו למצוא משרות המתפרסמות בבלעדיות כך שלא תוכלו למצוא אותן מתפרסמות במקומות אחרים. שימו לב שפרטי יצירת הקשר של המעסיק הינם תקינים ועדכניים.

- המשרה תופיע באתר על בסיס יומיומי ,היא תרד אחרי 30 יום. ואז מיד יעלו לאתר משרות רלוונטיות חדשות.
- השירותים הניתנים באתר למחפשי העבודה הם טובים ונגישים למשתמש, למשל: אזור אישי , מערכת ליצירת קורות חיים וסוכן חכם
- בלוח מחפשי עבודה יתפרסמו משרות בצורה מסודרת, ישנן 3 סוגי משרות:
- משרה רגילה – משרה המתפרסמת ל30 יום. המעסיק רשאי, לשנות את פרטי המשרה, כמה שירצה וללא הגבלה.
- משרה מועדפת – מתפרסמת במשך 30 יום וגם אותה יכול המעסיק לערוך ככל שירצה. המשרה הזו תודגש ברקע צהוב ותבלוט למעלה בתוצאות הראשונות של העמוד,משרות אלה בדרך כלל מאוישות במהירות.

- מנוי – אפשר לרכוש מנוי לפרסום וכך לפרסם מספר משרות שונות באתר. באופן טבעי ,אם תפרסמו מספר רב של משרות מחירה היחסי של כל משרה יפחת משמעותית.
גם את המשרות השונות ניתן לערוך במהלך ה-30 יום פרסום.
כמעסיק אתה צריך לבלוט, זה חלק בלתי נפרד משיווק .שוק העבודה הוא שוק של מוכרים הפונה לאותו קהל יעד, הפרסום צריך להיות בולט ונוכח גם על ידי פרסומים נוספים שיגרמו למעסיק לבלוט כל פני מתחריו.
- כדאי להשתמש בבאנרים, הם נכנסים לתודעה ולזיכרון, באנרים מעניינים בהרבה תחומים לא רק בתחום ההייטק
- דרך שיווקית נוספת היא, חשיפה עם שם המעסיק בעמוד הבית של משרות דרושים. ואז לחיצה על שם המעסיק תוביל את הגולש לכלל המשרות שלו הקיימות באתר.
- לוגו- הנראות של הלוגו תכנס לתודעה אם נרצה או לא ותחשוף את מותג החברה.
- חבילת פרסום בפייסבוק :- זוהי דרך מאוד אטרקטיבית לקהל גדול שלמחפשי עבודה שמעדיפים לחפש את המשרה הבאה דרך רשתות חברתיות.

- אין לפרסם חומר פרסומי אלא רק אם יש הפנייה מפורשת לדף נחיתה של החברה.
- לסיום, כל דבר הקשור לדיוורים ושירותים נוספים תוכלו לקבל עיצה ממנהלת הלקוחות היא תדע להמליץ אם להמשיך עם הקיים או לא וגם תיתן אופציות נוספות לפרסום וחשיפה לחברה ולמשרה שאתם זקוקים.