כשבעל עסק רוצה לשדר מקצועיות וערכיות ללקוחות שלו , כשהוא רוצה לייצר אצל הלקוחות חווית קנייה שלמה, ותחושה של אמינות כל המסביב שלו צריך לשדר את זה .
חשוב להגדיר ולדייק לעצמו את חווית הקניה עבור הלקוחות שלו ועל בסיס זה ורק אחרי שלמד את הצרכים של הלקוחות, לבנות קונספט עיצובי עבור המוצר וקהל היעד שלו.
לכן במקרה זה עדיף לפנות למעצב פנים.

למה כדאי לשכור את שרותי מעצב/ת פנים?
על מנת לשרוד בין המתחרים, צריך לתכנן נכון.
חשוב ליצור עיצוב ייחודי המשקף את ערכי המותג. הרושם הראשוני הוא הקובע
עיצוב חללים מסחריים למשל, זה לא רק טפט או צבע על הקיר. צריך לדעת לחלק את החלל, לאפשר תנועתיות, זרימה, חשיפה של המוצרים, תאורה ראויה וכו'.
ייעוץ ממוקד יכול לפתור בעיות מהותיות דחופות לטיפול.

קבלו 6 טיפים מדוע לקחת שרותיי מעצב פנים
- כל עסק צריך לשאוף להגדיל את מספר הלקוחות כך שיותר לקוחות יכנסו לעסק ואלו שנכנסים יקנו, ויהפכו להיות לקוחות חוזרים ויביאו מכרים ובני משפחה.
- המסרים צריכים להיות מדויקים ולקהלי יעדים מוגדרים וכך תיווצר מכירה ממוקדת ואיכותית אשר תגבש לקוחות נכונים ואף חוזרים. לכן המטרה העליונה היא שעיצוב הפנים יעביר את אותם המסרים באופן נסתר וגלוי כאחד.
- בידול- לעומת המתחרים, תרגום הערכים העסקיים לשפה ויזואלית מדוייקת, הבידול יתבצע על פי הכנת המוצר, מכירו יוצא הדופן, הנראות שלו, הקונספט, המיקום וכו…
- מעצב/ת פנים מנוסה תייצר קונספט עיצובי .חווית קנייה נחשקת שמוכחת כחשובה לא פחות מתמחור המוצר ואיכותו. הקונספט הערכי הופך בעזרת עין מקצועית לקונספט ויזואלי וכל בחירה של צבע או חומר תתאים לקונספט הנבחר. כך המסרים יעברו באופן מדויק וברור.
- מעצב/ת פנים מלווה את בעלי העסקים החל מרגע הגיית הרעיון ועד הקמת העסק וכניסתו ורכישתו של הלקוח הראשון. היכולת לעצב חללים מסחריים או חללים בעייתים בשל גודלם מסתמכת על הידע והניסיון של בעלי המקצוע. החשיבה תהיה תמיד חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה וזאת ביחס ישיר לשוק התחרותי והדינמי בו אנו חיים.
- תכנון פנים העסק- את העסק חייבים לתכנן בצורה פונקציונאלית. גם אם השטח גדול הוא צריך להיות מנוצל היטב.

חלל העסק צריך בראש וראשונה להתנהל בחוכמה ולהניב הכנסות. הפן האסתטי חשוב בצורה בלתי רגילה ,עוד בשלב הרושם הראשוני ולכן נתייחס אליו במשנה זהירות המטרה העסקית. חלוקת חלל נכונה והקפדה על תרשים זרימה מוצלח מייצרים שירות איכותי ונגיש, עובדים זריזים ולקוחות מרוצים. הצגת המוצרים בחלל צריכה להיות מוצגת בפרופורציות נכונות ביחס ללקוח, וזה ישפיע ישירות על נפח המכירות.
לסיום, לתכנון התאורה יש תפקיד לא פחות חשוב בניראות המוצר ובניראותו בעייני הלקוח .
כתבה ממש מעניינת תודה רבה