הפרסום במערכות של גוגל ופייסבוק הפך להיות בדרגת חשיבות ראשונה.
הרצת קמפיינים במנוע החיפוש של גוגל ופייסבוק מעודכנים בפיתוחים ובחידושים בתחום,
כל מערכות האינטראקטיב משתלבות, קמפיינים מדידים בגוגל ובפייסבוק,
אפיון ופיתוח דפי נחיתה, עיצוב ושימוש נכון ברשתות החברתיות ומיילים ועוד.

קמפיין – קמפיין שיווקי באינטרנט בתשלום, מטרתו המרכזית היא הבאת תנועת לקוחות רלוונטית ואיכותית באמצעות בניית מנגנון פניות מותאם אישית ונכון במערכת הפרסום של גוגל.
הקמפיין נמדד לאורך זמן על מנת לשפר את הביצועים.
דף נחיתה מקצועי קריאטיבי שמביא עבודה
עמוד נחיתה הוא כרטיס הביקור של העסק. מכאן, שהוא חייב להיות מרשים, יצירתי ומקצועי. כזה שייתן לגולש להבין שאתה יכול לספק את מבוקשו על הצד הטוב ביותר.
אפיון מדויק, ביצוע וטכנולוגיה מתקדמת.
יוצרים באנרים לגוגל שתופסים את העין ומניעים לפעולה
שיטוט ברחבי האינטרנט מוביל אותנו לעשרות באנרים.
הבאנר שלכם צריך לבלוט בנוף ,ע"י קריאטיב וגרפיקה נכונים.

פרסום אתרים בחינם – לא מורכב כלל וניתן לביצוע באופן עצמאי. יחד עם זאת, שימו לב לא לבצע באופן שגוי רישום באינדקסים השונים דבר זה עשוי לגרום לנזק פרסומי.
על אף הקלות היחסית שבפרסום אתרים באופן עצמאי, תוכלו להיעזר במומחים רבים בתחום המציעים שירותי פרסום וקידום אתרים.
פרסום אתרים בפורטלים ובמנועי חיפוש – לצורך פרסום אתרים בפורטלים הגדולים, כדאי להכין מראש תיאור תמצתי את האתר.
תוכן האתר צריך להיות מדויק בתיאור ויש להימנע מלהתייחס להצגת הדברים כבבמת פרסום. יש לכתוב תקציר ענייני ואובייקטיבי, הפסקה אמורה להיות כבת 25-30 מילים. מנהלי הפורטל לא יאשרו פרסום רחב עם חריגות באתר באינדקס שלהם.
החלפת קישורים באתרים – ניתן לחפש אתרים אשר פועלים באותו הנושא של האתר שלכם במידה שלא מדובר במתחרה, אפשר לבקש אישור לצרף קישור ממנהל האתר.
מומלץ לצרף לבקשה את תיאור האתר ולצרף קישור.
פרסום אתרים בפורומים וצ’טים – האינטרנט מלא בפורומים, הממוקדים בנישות זעירות. לצורך פרסום אתרים, ניתן למצוא תת נושא מהתחום שלך ולשתף את החברים.
פורומים מומלצים הינם: תפוז אנשים, פורום וואלה, קהילות נענע, קהילות NRG, קהילות Ynet .
אתרי מאמרים – אתרי המאמרים מאפשרים לכל מי שמעוניין בכך לפרסם מאמר בכל נושא שהוא תוך ציון לפני המאמר או בסיומו את שמו של מחבר המאמר, ניתן לצרף קישור לאתר אותו הוא מעוניין לקדם. מאוד חשוב לשלב במאמר ולהדגיש את הביטויים אותם מעוניין הכותב לקדם באתר שלו, בדף הספציפי עם הקישור.
יוצרים העין