פרסום ושווק באינטרנט הוא הדרך היום בכדי לייצר חשיפה נרחבת לכמה שיותר קהלים בכל מה שקשור למוצר/שירות מסוימים ולגייס לקוחות חדשים.
הפרסום באינטרנט מסייע לנו להיחשף ללקוחות מהעבר וגם לשמירה על קשר עם לקוחות קיימים.
בחרנו להציג 2 פלטפורמות מאוד חשובות:
גוגל ופייסבוק.

פרסום בגוגל
גוגל משמשת כיום כמנוע צמיחה שיווקי ומרכזי עבור מאות אלפים של בעלי עסקים המגיעים מתחומים שונים.
הפרסום בגוגל מתחלק ל- 2 קטגוריות והן:
- קידום אתרים אורגני (SEO).
- קידום אתרים ממומן (PPC).
קידום האתרים האורגני (Search Engine Optimization או בקיצור "SEO") מתמקד בקידומם של עמודים חשובים מאתר האינטרנט. קידום על ידי מילות מפתח רלוונטיות וביצוע פעולות "אופטימיזציה" (קידום) באתר האינטרנט וגם מחוצה לו .למשל: כתיבת תוכן שוטפת, טיפול בהפניות, הפיכת אתר האינטרנט ל-"ידידותי למשתמש"
תהליך הקידום האורגני בגוגל לוקח הרבה זמן. זה יכול לקחת כמה חודשים ואף יותר
הקידום הממומן (PAY-PER-CLICK או בקיצור "PPC")מתייחס להודעות ממומנות המפורסמות בגוגל.קידום של עמודים חשובים מאתר האינטרנט, הקידום הוא מהיר (הודעה ממומנת אפשר לקדם בעניין של דקות בודדות), , התשלום נעשה לפי "לחיצה פר קליק". למעשה רק לאחר שגולש לוחץ על קישור המודעה, המפרסם למעשה ישלם עליה.
גם הקידום הממומן מתבסס על מציאת ביטויי מפתח רלוונטיים אשר מסייעים בתהליך הקידום וזאת בדומה לקידום האורגני.
עיקר התהליך הוא למצוא ביטויי מפתח וליצור באמצעותם הודעות ממומנות דרך גוגל אדוורדס..
הכי טוב זה לשלב בין שתי האופציות – גם קידום אורגני וגם קידום ממומן. זו בדיוק ההתמחות של משווקים דיגיטלים

פרסום בפייסבוק
פלטפורמת השיווק המוצלחת מצוינת! פייסבוק מאפשר לנו ליצור חשיפה נרחבת ולהגיע לתודעתם של קהלי יעד רבים. בנוסף עמודי הפייסבוק העסקיים הם תחליף לכרטיסי ביקור של פעם.
גם כאן כמו בגוגל הפייסבוק מאפשר לנו לקדם פוסטים ממומנים.
הרעיון הוא ליצור פוסט חזק, פוסט נוגע, לפלח את קהל היעד ( גיל, אזור גיאוגרפי ותחומי עניין) ולקדם. הכל עניין של עלויות, ככל שנבחר להשקיע בקידומם של הפוסטים תקציבי פרסום גבוהים כך נוכל לפרסם אותם לפרק זמן ממושך יותר ולהגיע לעוד אנשים.
בפייסבוק ניתן גם לשווק באופן אורגני זה אומנם קשה ומאתגר יותר, אך אפשרי בהחלט.
תוכלו ליצור פוסטים ערכיים לגולשים שלכם ולעורר מעורבות. למשל, אם את קוסמטיקאית, תוכלי להעלות פוסט עם שיטת טיפול חדשנית שתביא לך לייקים ושיתופים.
הרעיון הוא להציג בעיה מסוימת ולהסביר איך המוצר/שירות שלכם יכולים לספק עבורה פתרון אולטימטיבי.

שיתופים:
שיתופים נייצר על ידיה על את פוסטים עם תמונות או סרטונים מעניינים ורלוונטיים. אנשים אוהבים לשתף פוסטים שיש בהם ויזואליות
ניהול עמודי פייסבוק: להגיב לתגובות ברשת,להיות נוכח להעלות פוסטים ולייצר רמת מעורבות גדול החלק מהעסקים נעזרים במומחי דיגיטל בכדי ש- אלה ינהלו בעבורם את כל גזרת הפייסבוק הקמה, תחזוקה ונראות ברשת.