אם אתה רוצה לחשוף את האתר שלך לכמה שיותר אנשים,
אם את רוצה להגדיל את כמות הלקוחות,
אם אתם רוצים להגיע לעמוד הראשון בגוגל עם פרסום חכם,
מה שתצטרכו לעשות זה לקדם את העסק שלכם באינטרנט.
איך כדאי לעשות זאת נכון
קידום אורגני
(SEO) – כלי שיווק בין החשובים ביותר שנועד להגדיל חשיפה למותג של העסק שלך. קידום אורגני נכון יוביל לכך שהעסק שלך יופיע במיקומים גבוהים, מילות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלך, יעלו אותך קדימה במנוע החיפוש.
התוכן חייב להיות איכותי, "התוכן הוא המלך"

קידום ממומן
((SEM- או בשמה האמריקאי (Search engine optimization) הינה שיטת שיווק אינטרנטית המיועדת לעסקים שרוצים להשיג יתרון מול המתחרים שלהם. התוצאות תופענה בדרכים שונות כשאנחנו גולשים באינטרנט. למשל, אותן מודעות יופיעו בחלק העליון והתחתון של הדף שמציג לנו את תוצאות החיפוש של מה שחיפשנו בגוגל.
הרעיון הוא שבעל העסק המפרסם יכול "לתפוס" את הקהל הרלוונטי ביותר שכבר מחפש באינטרנט משהו שקשור לתחום העיסוק שלו. קמפיינים ממומנים ומפולחים נכון לפי קהל יעד ומילות מפתח ישיגו תוצאות מעולות ובזמן קצר יחסית.
קידום ממומן אפקטיבי מורכב משני אלמנטים מרכזיים:
* תכנון נכון של מילות מפתח
* מחקר דמוגרפי של קהל היעד לקמפיין.

בניית אתר אינטרנט מקצועי
בעידן הדיגיטל והטכנולוגיה המהירה, כמעט כל סוג של עסק מכל תחום שהוא צריך להחזיק באתר אינטרנט. אתר אינטרנט איכותי ומקצועי הוא הכרטיס ביקור שלנו בתחום העיסוק בו אנו מנסים לקדם את עצמנו, התוכן והתמונות חייבים להיות ברמה מקצועית.
אתר יכול לשמש כפלטפורמה שיווקית, חנות אונליין עם מגוון רב של מוצרים, הוא יכול להיות פלטפורמה להצגת נושאים, הרצאות, סדנאות וכל מה שקשור בכישורים ייחודיים שאתם מאופיינים בהם, ערוץ תקשורת פתוח שיסחוף את קהל היעד שלכם,
מעין חלון ראווה והצצה למי שאתם, מה הניסיון שאתם מביאים לקידום המותג שלכם בשוק.
זה יכול להיות בניית אתר לחברות קטנות, בניית אתר תדמיתי לעסק קטן, בניית אתר ללקוחות פרטיים, בניית אתרים לסטרטאפים, בניית בלוגים ועוד…

ניהול רשתות חברתיות
שם דגש על הזרמת גולשים לפרופיל העסקי ברשת. רשתות חברתיות מקשרות בין בעלי עסקים , למשל: טוויטר זוהי רשת חברתית שתוכננה כך שתאפשר לאנשים עדכונים בפרופיל שלהם ושיתוף במסרים קצרים שרוצים להעביר. פייסבוק לעומתה היא רשת בעלת מאפיינים רחבים יותר כמו למשל- שיתוף פוסטים, העלאת תמונות בפרופיל האישי או בסטורי , פתיחת אירוע ועוד מגוון רב של אפשרויות.

למה כדאי לשלם על ניהול רשתות חברתיות גם אם כבר יש אתר ?
2 העולמות הללו קשורים האחד באחר. רשתות חברתיות יעזרו בקידום אתר ע"י הפצת חדשות או סיפורים מעניינים שיעזרו לכם למשוך את הגולשים לאתר. רשתות חברתיות יעזרו בבניית מערך קישורים לאתר שיכולים לשדרג את הקידום האורגני שלו.
אמממ כתבה ממש טובה על שיווק באינטרנט