כולם כבר הבינו שהפוטנציאל השיווקי הקיים ברשת החברתית הענקית פייסבוק הוא פשוט עצום ובלתי נתפס, מסתבר שרק מעטים יודעים באמת איך לנצל אותו.
הרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט נשארות עדכניות, מתחדשות, משנות לנו כל פעם מחדש את הרגלי הגלישה שלנו. פייסבוק שולטת על כמה ממאגרי המידע הגדולים ברשת גם בזכות זה שהיא מחזיקה באינסטגרם ווואטסאפ.
הרשת מכילה יותר מ2 מיליארד משתמשים רשומים ש-1.3 מילארד מהם משתמשים בפייסבוק מדי יום. לכן בפוטנציאל הפרסום בפייסבוק יכול לגרום לעסקים להיחשף בפני מיליוני גולשים מדי יום.

לפרסום באמצעות הפייסבוק יש אפשרויות מיקוד רבות:
משתמשי פייסבוק משתפים מרצונם מידע רב על עצמם, על תחומי העניין שלהם, וההעדפות שלהם בעזרת המידע הזה שהמפרסמים חשופים אליו הם יכולים למקד את הקמפיינים לקהל ספציפי שאליו ברצונם להגיע.

את הקידום בפייסבוק ניתן לקטלג לפי מיקום, גיל, מין , מיקום גאוגרפי
וגם לפי קטגוריות אחרות:
תחומי עניין, הרגלי גלישה בפייסבוק, מיקוד דמוגרפי מתקדם –מצב סוציואקונומי ,מצב משפחתי, השכלה, תעסוקה ועוד.
עסק אשר מעוניין לגייס לקוחות חדשים, לבסס תודעה או להפיץ את הבשורה שלו – פרסום בפייסבוק הוא לגמרי לא אופציה, הוא חובה!
וצריך לעמוד בראש סדר העדיפויות.

למה כל כך חשוב קידום בפייסבוק ומה צריך לעשות?
- ראשית, ישנם מעל 4 מיליון משתמשים בחודש רק במדינת ישראל
- שימוש פשוט, קל לתפעול
- מחזק את התדמית
- דף עסקי מקודם טוב בתוצאות חיפוש בגוגל (תחת שם העסק)
- אפשר ליצור קשר ישיר עם לקוחות הקצה ע״י צ׳אט אישי מדף הפייסבוק
- ויראליות – חשיפה מיידית לאלפי אנשים בזכות תוכן מעניין ושיתופים של גולשים
- מחיר הפרסום נמוך יחסית לעומת שאר שטחי הפרסום במדיה הדיגיטלית.
- פילוח וזיקוק קהל יעד ע״י גיל, מין, איזור, מגורים, תחומי עיניין ועוד
- דוחות ביצועים ומעקב אנליטי
- רימרקטינג (מודעה רודפת) לאנשים שביקרו באתר שלך
בפייסבוק קיימים ערוצי פעילות עיקרים שיכולים לשמש אותנו לטובת קידום העסק שלנו מבלי לעשות קידום ממומן בואו נכיר אותם:
פרופיל פרטי: כאן נוכל ליצור קשר עם חברים, אנשים חדשים שמעניינים אותנו , נוכל להעלות פוסטים ותמונות, לעשות לייקים לדפים עסקים, דיונים בקבוצות, אירועים ועוד
ניהול עמוד Facebook עסקי שוטף : משמש ליצירת אוהדים/ לייקים לקידום העסק ברשת ובפייסבוק בפרט
פתיחת דף עסקי היא חינמית ואינה כרוכה בתשלום, חשוב לציין שדף פייסבוק כמה טוב שהוא לא יהיה ,אינו מהווה תחליף לאתר.
הפקת תוכן מילולי/ויזואלי עבור facebook עסקי – שימוש בתמונות איכותיות ,שימת דגש על ויז'ואל
קבוצות: קבוצות בפייסבוק מאחדות אנשים העוסקים או מתעניינים בנושא כלשהו או כאלה שיש להם מטרה משותפת.
הקמה/ניהול קמפיינים ב Facebook Ads
פרסום דיגיטלי- לשמור על עדכניות
לסיום, פרופיל מוגבל עד 5000 חברים , אך ניתנת האפשרות להמשיך לקבל עוקבים שאינם חברים
הקידום בפייסבוק נהיה יותר ויותר טוב וגם קצת קשה חשוב מאוד לשמור על קשר עם הלקוח וגם לתת מענה