האם יש מישהו בשנות האלפיים שלא מבצע רכישות באינטרנט?
כמעט כולנו מבצעים רכישות בקלות ובמהירות ברשת, קניות מסין דרך האינטרנט הפכו להיות עניין שבשגרה.
לא פעם אנחנו פוגשים פאשניסטה באירוע או סתם כך ברחוב וכששואלים מאיפה השמלה היא עונה בפשטות "דוד אלי".
מי זה דוד אלי? דוד אלי זה כינוי לאתר הסיני הגדול ואחד המובילים ברשת הלא הוא "אלי אקספרס"
נראה שיש סיבות מוצדקות לכך שהישראלים משנים את הרגלי הקנייה שלהם. אלי אקספרס, WISH ,SHEIN הם דוגמאות של אתרים סיניים המספקים כמות בלתי נתפסת של מוצרים,
הכול מחולק לפי קטגוריות ובצורה נוחה למשתמש.

מצד שני, איכות המוצרים המוצגת באתרים, משתנה בין אתר לאתר ותמיד מומלץ לבצע רכישה באתר מוכר או כזה שקיבלתם המלצה עליו.
בקניות מסין באינטרנט תגלו תופעה מעניינת, אם ניקח לדוגמה אתאלי אקספרס וגם את WISH אנו עלולים לראות את אותו מוצר בדיוק אצל מוכרים שונים, במחירים שונים, אבל למעשה זה אותו מוצר בדיוק.
תופעה כזאת שכיחה באתרים הסיניים.
קבלו 10 סיבות למה כן כדאי לנו לקנות באתר קניות סיני?
- ראשית ברובם יש כרטיסי אשראי בינלאומיים או פייפאל.
- לכל מוצר אשר שתראו מפורסם תוכלו למצוא תגובות קוראים..
- יש אפשרות לצפות ואף לעקוב אחרי הקניות של החברים.
- תוכלו להיכנס לחנות של מוכר בכל תחום שם תראו איזה מוצרים הוא מציע ותצפו ברייטינג שלו.
- בדרך כלל יש חנות למוצרים, יכול להיות מצב שבתיאור המוצר פשוט חסרה רובריקהSTORE RATING. מי המוכר אז ? גם אם לא ברור ,על פי רוב אתם תקבלו מוצר שיגיע באיכות טובה מספיק ולא תתאכזבו.
- תופתעו לגלות שהמשלוחים באתרים הם בחינם, אומנם לא בכולם במיוחד פרטי לבוש, הנעלה.
- את המוצרים תוכלו לראות מיד אחרי שנרשמתם לאתר, ההרשמה די פשוטה – כתובת אימייל וסיסמה, לא תתבקשו לעשות אימות לאימייל.
- בתיאור מוצר, תוכלו למצוא תגובות גולשים וכמה אנשים קנו את המוצר הזה, המידע הזה מהימן מספיק ויעזור לכם להחליט אם לרכוש או לא.
- יש אפשרות לראות מוצרים דומים בקטגוריה RELATED PRODUCTS, ידידותי ונוח
- בדרך כלל תמצאו קופוני הנחה שנשלחים במייל או כאלה אשר מופיעים באתר, התחושה היא שמתעורר צורך לעשות רכישה מידית בין אם אנחנו צריכים את המוצר ובין אם לא.

לסיום, קניות מסין דרך האינטרנט הן סוג של הרפתקה אנו נתקלים בתמונות צבעוניות ומעניינות וקשה לנו לסרב. המחירים תמיד זולים יותר מהמחירים שיש בארץ.
המעבר בין האתרים הוא מהיר מדי, החושים שלנו חשופים להרבה מדיי מוצרים ,אין סדר מסוים ולא נוכל לזכור מה חיפשנו לפני רגע חווית הקניה בעיצומה,
מישהו תכנן זאת כך שנוציא יותר