יש לנו המון אתרים ברשת וכל יום מתווספים עוד ועוד
מה המכנה המשותף לכל האתרים ברשת?
כל האתרים חדשים וישנים עושים מאמצים בתהליך שיווק האתר שלהם כדי שיגיעו לחשיפה הגדולה ביותר שניתן וזאת על ידי פעילות, תנועה יזומה ופרסום עסקאות רבות.

שיטות השיווק באינטרנט הן רבות ומגוונות, החל מקידום אורגני ועד קידום ממומן,
בין שני שיטות השיווק הללו נמצאות שיטות רבות נוספות אשר אם תתייחסו אליהן ביתר תשומת לב, תגבירו את הנראות, החשיפה ובסופו של דבר את מספר הלקוחות שלכם.
איזה שיטות שיווק אתרים יש לנו היום?
קידום אורגני – דרך טובה ויציבה מבין כלל שיטות השיווק , צריך להתמיד ולשאוף כל הזמן לשפר את האתר ואת השירות שאנו מעניקים ללקוחות שלנו. מנועי החיפוש מתגמלים אתרים שירותיים ונוחים לשימוש לגולשים שלהם ולכן אופציה זאת תמיד תהיה הראשונה מבין אפשרויות השיווק האחרות

קידום ממומן – דרך מהירה אך יקרה ביותר היא שווק האתר בעזרת קמפיינים פרסומיים מתוכננים ובנויים בצורה מדויקת לקהל הלקוחות הייעודי. קידום ממומן אכן מאפשר קיצור תהליכים והשגת יעדים תוך זמן קצר אבל עלויות השיווק משמעותיות מאוד ולא תמיד אפשר להצליח.

שימוש ברשתות חברתיות – זו שיטה שיכולה להניב פרות במידה ועושים שימוש נכון בעמוד העסקי העלאת תכנים בעלי עומק "התוכן הוא המלך" ,פרסום בקבוצות רלוונטיות וגם שיתופים בתכנים מאוד איכותיים ואו וויראליים שיכניסו תנועה לאתר. בעבר שיטה זו עבדה היטב, כיום, הרשתות מצרות את רגלי המשווקים ומדובר בשיטה לא פשוטה כלל למתחילים.

שיתופי פעולה – שיווק אתר אינטרנט בעזרת שיתופי פעולה הוא בהחלט חובה. אתם מציעים שירות/מוצר שלכם, פונים לגופים המציעים שירות מקביל אולי משלים. הרעיון בשיתוף הפעולה הוא שאתם תובילו תנועה לאתר השותף והוא יוביל תנועה אליכם. התנועה יכולה להיות איכותית ומדויקת לכם , תנועה שבדרך כלל תניב תוצאות מעולות.
רכש מדיה– רכש מדיה זה בעצם “יחסי ציבור”.
אתרי אינטרנט מציעים הצעות לפרסום מאמרים שיווקיים גלויים ואו סמויים באתרם, מעין לוח מודעות. ניתן להכין כתבה שיווקית שתוביל תנועה לאתר שלכם ולפרסמה באופן קבוע באתר אשר אליו נכנסים המון לקוחות פוטנציאלים עבורכם
אתרי השוואה– אם אתם מוכרים מוצרים, תיתמשקו לאתרי השוואת מחירים כדוגמת "זאפ" כאן המשחק הוא סביב המחיר אך התנועה המגיעה ממקורות אלו מדויקת ויש סיכוי למספר רב של רכישות. זה אמנם עולה אך מדובר בעסקה משתלמת לשני הצדדים.
הצטרפות לאתרי קניונים וירוטאליים – אתר וירטואלי כמו עזריאלי קום יאפשר לבעל האתר להציג את הסחורה ואז יתחילו רכישות ואו תנועה אל תוך האתר..
אתרי קופונים– כדוגמת גרופון מציג מוצר אחד או שניים במחיר מבצע .דרך אותה הנחה תיכנס תנועה רבה של לקוחות חדשים וחוזרים לאתר.
ניהול ניוזלטר– רשימות תפוצה ודיוור תוכן רלוונטי ומעניין ללקוחות שלכם