כל עסק שמחשיב את עצמו היום צריך להפוך להיות מכונת שיווק דיגיטלית.
איך עושים זאת?
שימוש במערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק , הרצת קמפיינים במנוע החיפוש של גוגל ובפייסבוק תוך שמירה על עדכנות וחידושים בתחום.
שימוש קבוע של קמפיינים מדידים בגוגל ובפייסבוק, אפיון ופיתוח דפי נחיתה ומערכות סחר מושלמות, עיצוב,שימוש קבוע ברשתות חברתיות וכמובן פוסטים.

שיווק באינטרנט בדגש על אסטרטגיית מותג
אסטרטגיית המותג עונה לצרכן על השאלה איזו תועלת הוא יפיק ממה שיש לי להציע, כלומר קיום ההבטחה שלי עבורו. המטרה שלנו היא להביא את קהל המטרה לראות את המותג כמקור לתועלת זו.
קמפיין פרסום באינטרנט לקידום מוצר או שירות מתחיל במחקר מקיף לבחירת אסטרטגיית המותג.
השאלה שצריכה להישאל לפני שמשווקים עסק באינטרנט היא
מה ההבטחה העיקרית של המותג לקהל המטרה שלו?מהי התועלת של המותג?
האם יש רק הבטחה אחת?
איך ננהל אותה לאורך זמן?
המסר האסטרטגי יוגש במצגת ללקוח
ולאחר אישורה ממשיכים לשלב הקריאייטיב – הצגת ההבטחה לצרכן בצורה קליטה ויצירתית על ידי צוות האסטרטגיה של המשרד ואנשי מפתח מתחום הפרסום.
אסטרטגיית המותג מושתת על 3 קריטריונים והצלחתה מותנית בקיום של כל השלושה
- הבטחה לעוצמת הנעה גדולה
- הבטחה ייחודית לבידול
- הבטחה לאמינות

ישנם מותגים חזקים שיש להם יותר מהבטחה אחת.
צרכנים רוצים מותג חזק כדי שיהיו להם סיבות לרצות אותו. זה ההיגיון מאחורי גיוון התועלות וההבטחות של המותג. התועלות צריכות לדבר באותה שפה וכדאי שלא תיווצר סתירה ביניהן.
בפיתוח מותג לטווח ארוך, צריך להקפיד על חדשנות בהבטחה הפרסומית ונדרש לעדכן את המותג ולחבר אותו לטעמים עכשוויים ע”י הבטחות המבוססות על עובדות– הבטחות בעלות אופי עכשווי ועדכני, לא צריך לשנות את התועלת המובטחת.
קוקה קולה למשל היא מותג שלא מפסיק לפרסם למרות שמוטמע כל כך חזק אצלנו.
מותג תמיד צריך לבחון את ההצלחות שלו לאחור ורק לאחר בדיקת הטמעת ההצלחה הקודמת ,לצאת בהבטחה פרסומית חדשה

לסיכום,
כשבאים לפרסם, בחירת ההבטחה של המותג היא ההחלטה החשובה ביותר בתהליך השיווק והפרסום באינטרנט לכל עסק
אל תחסכו בעבודת שטח, הכרות עם התחום, עם המתחרים , השקיעו מאמצים, אל תתפשרו, אל תחפפו. אל תתלהבו מניסוחים מעורפלים שנשמעים מופרחים או תלושים מהמציאות
עליכם לשאול שאלות בסיסיות ובאופן קבוע:
- האם התועלת המוצעת באמת מניעה לפעולה את הצרכן?
- האם התועלת המוצעת היא משהו שקיים אצלו כבר?
- האם היא מספיק מפורטת וברורה כשמקשרים אותה בעוצמה למותג אחד?
- האם ההבטחה היא בלעדית וייחודית לנו?
- האם ההבטחה נשמעת אמינה?
- איך מימוש ההבטחה יקרה במציאות? איך הצרכן יבחר בנו מבין המתחרים אשר מציעים לו משהו דומה? האם ההבטחה מנוסחת בצורה ברורה?
