מה הכי חשוב באתר מקצועי?
אתר מקצועי צריך להכיל תוכן איכותי ומקורי, תוכן שישרת את הקורא וייתן לו מענה מקיף בנושא בו התעניין.
יש מיתוסים שונים שמתייחסים לכתיבה שיווקית נכונה לאתרים. יש החושבים שתוכן איכותי לאינטרנט, הוא תוכן שמשתמש בצורה מופרזת במילות מפתח.
מסתבר ששימוש מרובה במילות מפתח זו תפיסה מיושנת.

אתר אינטרנט איכותי הוא כזה שמשלב נכון בין טקסטים איכותיים, נוגעים, מעניינים, קולעים ומניעים לבין הוויז'ואל שתומך בהם. הרעיון הוא שתוכן לאתרים יגרום לנו לא רק לקרוא, אלא גם לצפות להנאתנו, לחייך, ללמוד. תוכן שיגרום לנו להקליק בספונטניות לייק או פלוס (בכפתור החברתי של גוגל).
טקסט טוב יחשב לטוב אם יתמקם טוב ויוביל את האתר שלכם לעמוד הראשון של גוגל.
טקסט שיסייע לכם להוזיל עלויות במחיר לקליק בגוגל אדוורדס. טקסט שיוביל את הגולשים לאתר שלכם דרך התגיות שגוגל מציג לנו כתוצאות חיפוש. טקסט שיגרום לגולש שלכם להתקשר אליכם או ללחוץ על כפתור ה"צרו קשר".

תוכן שיווקי מנצח
לקוחות לא קונים מוצרים – הם קונים את התמורה שהמוצרים מספקים להם.
- מה הצורך האמיתי של הלקוחות שלכם?
- האם המסרים שלכם פוגשים את הצורך של הלקוח?
תוכן שמוכר בעקיפין בין השורות, זה תוכן שיווקי טוב, תוכן אשר יקדם אתרים.
הלקוח יבין שהמוצר או השירות שאתם מציעים לו – זו התשובה למה שהוא באמת מחפש וצריך. בעידן החדש בו האינטרנט משמש אותנו בכל שלב בתהליך הקנייה, החל מחיפוש המידע דרך השוואת מחירים ועד הרכישה, תוכן מקצועי יעשה את כל ההבדל
תוכן ויזואלי – היום לא מספיק שהתוכן שלכם יהיה טוב, השלמת התוכן עם ויזואל נכון זה מה שעובד.
תמונות, איכותיות, סרטונים נכונים זו חובת המציאות .
לעיתים גרף אחד שמעוצב בצורה מעניינת, יכול להעביר מידע בצורה טובה יותר ממאמר המפרט בתוכו אינספור מחקרים.

תוכן דיגיטלי –
- זה תוכן שימושי שקל לצרוך אותו.
- הכתיבה צריכה להיות מקצועית
- מותגים מוכרים טוב יותר באינטרנט- הם משדרים אמון, שירות ומומחיות.
אם אתם רוצים להפוך את העוקבים שלכם מעוקבים ללקוחות, אתם צריכים להתחיל לייצר ערך אמיתי ומעניין עבורם, אתם צריכים לגרום להם לרצות לקבל מכם עוד ועוד ולהראות להם שאתם אנשי מקצוע מובילים בתחומכם.
הכי נכון למצב את עצמכם ברשת כמומחים דרך כתיבת תוכן. הלקוחות שלכם יבינו שאתם נותנים מהידע המקצועי שלכם בחינם, הם מבינים שאתם גורם סמכותי וזה מגדיל את האמינות שלכם.

לסיכום, שילוב תכנים מקצועיים באתר שלכם זה הדבר הראשון שצריך לשים עליו את הפוקוס, לצד התכנים שימו דגש על המסרים אותם אתם רוצים להעביר ללקוח,
כך המוניטין שלכם בתעשייה יגדל יותר ויותר גולשים יגיעו לאתר שלכם ויפנו אליכם.
הלקוח צריך לרצות לקנות מכם ולא שאתם תמכרו לו.